Teoriprøve – Praktisk prøve.

Teoriprøve:

I vårt distrikt kan teoriprøven avlegges i Larvik eller Tønsberg. Er du på reise eller bor andre steder kan du avlegge prøven på alle trafikkstasjoner i Norge. Når du skal avlegge prøven husk å ta med deg:

* Gyldig legitimasjon

* Penger/Kort til å betale gebyr (se prisliste)

* Ved praktisk prøve, ta med gammelt førerkort som må leveres inn (eks mopedførerkort)

Her er link for å finne Larvik Trafikkstasjon og Tønsberg Trafikkstasjon. Det er drop in teori, men det kan lønne seg å være tidlig for å unngå venting.

Praktisk prøve:

Oppkjøring Kl B: Eleven møter ved trafikkskolen dersom ikke annet er spesielt avtalt. Prøven kan avlegges i Larvik eller Tønsberg (normalt Larvik)

Oppkjøring kl A1,A2 og A: Eleven møter ved trafikkskolen. Prøven avlegges i Tønsberg.

Oppkjøring kl BE: Eleven møter ved Tønsberg trafikkstasjon dersom ikke annet er avtalt.