Klasse A, A1, A2 og moped

Klasse A1, A2 og A (Lett, mellom, tung Mc og moped)

Kjøretime 1050,-
Dobbelttime 2100,-
Trinn 2 Veiledningstime 1050,-
Trinn 3 Sikkerhetskurs på bane (klasse A + A2) 4300,-
Trinn 3 sikkerhetskurs i trafikk (klasse A1) 4000,-
Trinn 3 Veiledningstime 1050,-
Trinn 4 Sikkerhetskurs på vei for A1 (lett mc) 5000,-
Trinn 4 Sikkerhetskurs på vei for A (inkl. teoridel) 7520,-
Førerprøve inkl.oppv.time (Tønsberg) 3500,-
Førerprøve inkl.oppv.time (Skien) 4000,-
Mopedkurs (Teori og obligatorisk opplæring) 9000,-

Priser gjelder fra 01.02.2023.

Kjøretimer kan betales kontant eller på terminal ved skolen. Det er også mulig å benytte betalingsløsning via tabselev eller Vipps.

Bestilling/Avbestillinger.
Bestilling av ny kjøretime kan avtales med kjørelærer direkte eller ved avtale med kontoret. Avtale om obligatorisk kjøreopplæring (sikkerhetskurs på bane/sikkerhetskurs på vei) krever planlegging og må avtales med kontoret. Dersom du av en eller annen grunn ikke kan møte til en avtalt time, må denne avbestilles minst et virkedøgn før avtale.(Time på mandag må avbestilles på fredag). Avbestilling av avtalt obligatorisk opplæring (Sikkerhetskurs på vei, bane og mørkekjøringsdemo) avbestilles så tidlig som mulig, men senest to virkedager før avtalt tid. Dersom avbestillingsfrister ikke overholdes, vil Sandefjord Trafikkskole fakturere 50% av prisen for ikke overholdt avtale. Ved sykemelding fra lege frafaller dette kravet.